Blog

Når du har fået en video fra Webly, så er du klar til at høste værdien af den. Men hvordan gør du det? Er det nok at smide et indlæg på jeres Facebookside, hvor videoen er lagt ind - og så er det det? Eller burde du sætte dig ned et øjeblik og tænke over, hvordan du får den største og bedste eksponering af den animationsvideo, der netop der landet i indbakken.

Jeg kommer her med 3 bud på, hvor du bør dele din video for at få mest ud af din animation fra Webly.

Der er en bestemt måde, vi strukturerer animationsvideoers handling på. Når du kommer til os og gerne vil have lavet en video, så forsøger jeg at forstå dit koncept og se, om det er noget, der passer ind i den typiske ramme, vi laver videoer i - fordi den fungerer.   Koncepter, produkter, apps eller hvad du har, der skal forklares - kan altsammen være meget stort og komplekst. Det er netop denne kompleksitet vi skal have ned på 1-minuts fokuseret fremstilling via animation, speak og musik.   I denne verden er der sjældent en 'one size fits all' løsning. Derfor laver vi heller ikke altid animationsvideoer efter den samme opskrift, men der er nogle fordele ved at gøre det, som jeg vil forklare i det nedenstående.  
https://webly.wistia.com/medias/524gcqm3fc?embedType=async&videoFoam=true&videoWidth=640     Hvad koster en animationvideo.. I dette indlæg vil jeg fortælle, hvad jeg mener, forskellen er mellem de animationsvideoer, vi i Webly prissætter lidt lavere og de animationsvideoer, andre bureauer sælger fra omkring 12-15.000 og opefter. Jeg vil tale om følgende punkter:
  • Budskabet
  • Animationerne
  • Speaken
  • Længden
  • Animatørerne