Case: Train TV

 
Train TV logo case

Flat Design

4x 30-60 sekunder

Voiceover

Skærmene i S-togene er et stærkt medie, der ugentligt har over en halv million unikke seere.

 

Med Train TV opnår du stor synlighed, og du får en bred dækning i målgrupperne.

 

Udnyt ventetiden i S-toget til at få de rejsendes opmærksomhed.

 

Med Train TV’s høje seertal får du en lav kontaktpris.

 

Du rammer Danmarks største trafikale knudepunkter.

 

Og du kan målrette dine annoncer mod geografiske områder eller tidspunkter på dagen.

 

Det er nemt og effektivt at annoncere på Train TV.

 

Og der er kort fra din idé til færdig annonce, der vises i S-togene.

 

Send en sms med ‘TRAIN’ til 1919 for at høre mere.

 

Kontakt os for en snak om din næste kampagne på kontakt@traintv.dk.

train tv 2
train tv 4
train tv 1
train tv 7
train tv 3
train tv 6
 
 
Om Opgaven

Train TV har netop modtaget deres nye animationsvideo, der på 45 sekunder forklarer, hvordan annoncering i S-togene fungerer.

 

Opgaven lød på, at Webly skulle præsentere muligheden for annoncering i S-togene for en målgruppe bestående af beslutningstagere i virksomheder, så de forstår værdien af annonceringen og får vakt en interesse omkring kanalen og Train TV generelt.

 

Tak til Marianne fra Train TV for godt samarbejde.

 

Hvis du vil vide mere om Train TV eller annoncering i S-togene, så kig forbi deres website her: http://traintv.dk/

Nicolai

Nicolai

Nicolai stod for al kontakt til alle involverede parter og sørgede for, at processen forløb hurtigt og problemfrit fra start til slut.
Mads

Mads

Mads var den kreative sjæl bag selve videoen og stod for storyboard, animationer og tilpasninger efter kundens ønsker.
Ekstra Arbejde

Udover 4 forskellige videoer med forskellige budskaber, har vi også animeret en såkaldt breaker.

Dette korte animerede logo er nu indsat som fast indslag – mellem reklameblokken og nyhederne.

På den måde kan Train TV reklamere for sig selv som afsender på en æstetisk måde.

Samtidig med, at de tydeligt markerer grænsen mellem betalt og redaktionelt indhold på skærmene.